2013年6月18日 星期二

王將餃子(懶人版)

嗰日我同肥仔行吉之島,吖唔係,應該叫AEON(永旺)先啱。不過叫咗吉之島咁多年,真係好難一時間改到口


入返正題先,話說有一晚我同肥仔睇夜宵磨既時候,越睇就越肚餓,差啲要落街買嘢食。避免日後再有類似情況發生,我哋決定買定啲急凍食物,方便第時三更半夜肚餓既時候都可以有得食。就喺我哋睇緊買邊隻韓國餃子試既時候,嘩,竟然俾我哋見到佢!!!!王將餃子!!!


 


我哋即刻買咗四款/盒來試。今次要介紹既係呢盒。





 

1.     首先用大火燒熱平底鑊,然後加入2湯匙油,見到油冒煙就可以加入餃子。(記住唔好將啲餃子反面住!)


2.     跟住按包裝紙上指引加蓋用中火煮4分半鐘。


3.     開蓋後,轉大一點火反一反面再煎至金香便可。



 


呢個餃子真係好好味架,快啲買嚟試下啦!




 

沒有留言:

張貼留言